lördag 5 februari 2011

turkos

skont att allt ar som vanligt hemma. grejen ar inte att jag har hemlangtan, utan jag har belongil-langtan. alltsa det var dar jag bodde i byron bay. jag hade det sa oforskamt bra dar, men jag forsoker vara positiv. igar hade jag en skon eftermiddag i alla fall. jag lag i en park och lyssnade pa filip och fredriks podcast. dom ar roliga. sen satt jag pa terassen och laste glansiga tjejtidningar och drack kaffe och at choklad. pa kvallen sag jag the holiday pa dvdspelaren och det fick mig att fa lite hemlangtan. av nagon anledning sag det sa forbannat mysigt ut med sno.

men jo alltsa jag har det anda bra. jag ska halsa pa en tjej jag traffade i byron bay i wellington till veckan sa det blir ju trevligt, plus att jag far bo gratis i tva dagar. sen flyger jag ner till christchurch(dar det var massiva jordbavningar i hostas och kring jul) och darifran ska jag kora en gratisbil till auckland i slutet av manaden. det blir schysst. jucy hade nat gratiserbjudande att man fick kora en bil gratis under 5 dagar sa lange man betalar forsakring(vilket ar smapengar) och bensin. det blir kul!

men jo bilder ska jag forsoka fixa snart. grejen ar bara den att jag ar i ett u-land nar det kommer till internetuppkopplingar. det gar inte undan om man lagger det sa, och dessutom ar det ratt dyrt att anvanda internetet sa jaja. HE A BA UNDANFLYKTER FOR BOVELEN!

jag har fint nagellack i alla fall, pa tarna har jag knallturkost och pa fingernaglarna har jag mintturkos. FINT!

HEJ

Inga kommentarer: