lördag 12 februari 2011

roomies

haha alltsa jag hatar dom jag bor med SA. JAVLA. MYCKET.

igar var de hela dagen i rummet for dom var bakfulla, ett faktum dom inte kunde understryka nog. jag var ute under dagen och gjorde mina bizniz och dom var kvar i sangarna nar jag kom tillbaka. och inte nog med att de lag dar och stank sa spelade det musik pa sina mobilhogtalare. hela kvallen. och inte es bra musik utan dryg javla musik som gav huvudvark. men en av killarna ser sa javla slemmig ut, bokstavligt talat. han vet inte riktigt att lappsalva ska vara pa lapparna och inte runt hela kaften anda ner pa hakan och nasan. det ser ut som att han har lapat fetdase i timmar for lapparna ar alldeles glansiga och roda och lite svullna. haha.

den hollandska killen ar bara dryg. han ar den som sager fuck eller fucking mellan varenda ord. men det roligast emed honom ar att han tydligen heter jayqwon eller nat sant rapparnamn. haha. eller han kallas for det for han namn ar sa "svart att uttala". han heter johan med ett hollandskt snorkljud for h. JATTESVART.

men den som stor mig mest ar bruden som bor i rummet. hon sa att jag skulle gissa var hon ar ifran och jag gissade kanada for hon har en fet nordamerikansk accent, men da sa hon att hon ar fran tyskland och putade stolt(men samtidigt lite naivt och ovetande) med lapparna. herregud hon fiskade bara efter komplimanger nar hon sa sadar. jag fragade om hon hade bott i nordamerika eller vad som kunde ha orsakat en san accent. inte det heller, och hon agde inte ens en tv hemma i tyskland dar hon kunde kanske ha lart sig nat(sa hon). hon menade att hon hade plockat upp det under hennes tid i nya zeeland. jag vet inte ens varfor jag odslar tid pa att irritera mig pa henne, men hon ar bara sa javla sjalvgod och falsk. det handlar nog inte ens om hennes satt att prata engelska, det ar hennes satt att puta med lapparna som jag hatar. jag maste andas emellanat kanner jag nu. haha.

och andas kommer jag fa gora i veckan. jag bokade en buss ut till banks peninsula. jag ska bo uppe i bergen nanstans och bara vara. och lasa min bok shantaram. det ar en tegelsten pa nastan 1000 sidor. den ar bra som tur ar.

Inga kommentarer: