tisdag 1 februari 2011

NZ

193 dagar i australien blev helt plotsligt 28 dagar i nya zeeland. jag bokade tillslut bussen till brisbane och akte fran belongil. jag stallde klockan pa okristligt tidiga 4.40am och hoppade pa flyget till auckland. nar jag landade sa var det ett javla gissel att ta sig in i landet. nar jag kom till australien tog det typ 10 minuter att ga igenom allt, men har, javlar va manga steg man maste ga igenom. fylla i lappar, prata med folk, och sen ska dom rontga ens bagage ocksa, fran flyget till flygbussen tog det en timme. men jaja.

jag kanner mig lite lag igen. det var fel tid att aka fran byron bay for mig. MEN jag kan ju alltid aka tillbaka sa det blir bra. nu maste jag bara tanka ut hur i hela friden jag ska resa runt det har landet. jag skulle vilja kora runt, men jag kan inte hyra en biljavel sjalv for det kan bli ratt dyrt, sa jag maste hitta nagon att resa med. det loser sig.

Inga kommentarer: