fredag 4 februari 2011

gropen

rotorua ar dyrt. ALLT kostar pengar. och vad betalar man for? jo for att fa se naturens underverk. jag tycker det ar orattvist att man ska masta betala for att fa se vad jorden har att erbjuda. sen kan man ju zorba eller hoppa fallskarm etc etc och det ruinerar en. jag vet inte. jag ar pa daligt humor. igar promenerade jag till en park som ligger har i narheten och hittade nagra bubblande lerkallor. rotorua ar kand for sin geotermiska aktivitet sa det ar ju lite spannande.

jag ar fortfarande lite i en grop. jag har ingen riktig lust att vara har. imorgon aker jag till taupo.

hur ar det hemma?

1 kommentar:

frida sa...

pullan då.
här hemma är det precis som vanligt, så längta inte hem! Ja jag kan ju uppdatera dig om vädret tex, igår regnade det och idag snöade det. Kul!

jag äter lite verum hälsofil för jag är typ alldeles uppsvälld i magen. jag undrar vad det beror på . ligger massa godis på bordet men det kan jag inte äta när jag har ont i maggen. frustrerande!

en sak jag tror vi alla vill ha mer av är bilder. gärna random bilder. tex på din packning! hur mkt släpar du på? vilka skor har du? hur ser det ut där du sover?

ppuss!