torsdag 17 februari 2011

indier

jaaa sa akaroa var valdigt avkopplande och sa, men jag ar tillbaka i christchurch nu och tanken var att jag skulle vara ute i akaroa lite langre, men anledningen till varfor jag valde att dra tidigare var pga hostelet. det var ISKALLT. jag gick omkring och fros konstant. dessutom fanns det inget som helst lugn och ro pa sjalva hostelet. mitt rum var som en passage till personalens rum, och de sprang fanimig fram och tillbaka genom rummet sa det var lite halvjobbigt. mend et var oerhort fint dar ute, jag bodde uppe i typ bergen helt isolerad fran verkligehetn. det hade tagit typ 2-3 timmar att promenera over bergen for att komma ner till byn. jag gick en dag pa en liten vandringstur upp i skogen pa bergen och hittade en liten utkiksplats. dar satt jag en stund och gjorde filmklipp och sjong. det var ratt coolt for det kandes som att vara pa jordens ande.

nu ar jag som sagt tillbaka i christchurch. har hander det inte sa mycket. jag bor pa ett sjukt trivsamt hostel och laser pa som bara den. igar kande jag mig lite tjock, flottig och ledsen sa jag kopte nagellack. och en top. och en sushilunch. haha.

jag ar valdigt insnoad i podcasts nufortiden. jag ar sa trott pa musiken jag har pa min ipod sa jag pumpar den full med podcasts istallet. vad jag har lart mig av dem ar att bob saget ar en forjavla skojig man. faktiskt.

en annan grej jag lyssnade pa om var filip och fredriks diskussion som perioder i en manniskas liv. det inspirerade mig lite. nu sager jag inte att jag ska dricka mitt egna kiss ur en karaff och bara ata snickers, men jaaaa. fick mig att tanka.

och indier verkar gilla mig. idag cruisade den fjarde indiern mig pa kort tid. haha.

1 kommentar:

frida sa...

haha . synd att indier inte är superheta. eller ptja. finns väl säkert nån! HAH