fredag 19 november 2010

veckan som gatt

baren vi var pa forra veckan hette madame brussels! fet.
bilder finns att hamta har:
http://www.google.com.au/images?q=madame+brussels&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=en&tab=wi&biw=1545&bih=886

i mandags traffade jag en tjej som jag traffade i prag for flera ar sedan. vi gick ut med hennes kompisar till nat stalle norr om stan. hon hade med sig sin pojkvan, en skojig liten asiat som hette ken (som dockan) och hennes metrosexuella lilla van fran nya zeeland. han var sa sjukt rolig, jag kan inte ens forklara. man hann inte ens skratta fardigt innan nasta skratt borjade. vi blev alla hur som helst kanonfulla och jag missade sista taget hem sa jag sov over hos henne och hennes pojkvan. mitt i natten fick jag panikangest och ville hem till lagenheten och visste inte vad jag skulle ta mig till. haha. var fan gick det snett egentligen? jag trodde att jag hade tappat bort mina nycklar ocksa. undrar om det var ginet som gjorde det. gin gor mig galen.

sen har jag egentligen inte gjort nagat namnvart, typ atit thai med eddie igen. eller jo haha jag var till botaniska tradgarden haromdagen och strsade runt. sen satt jag pa graset och laste min bok, och forbi kom en gubbe pa typ 70 bast och borade bara med mig. han fragade vad jag laste och sen pratade vi lite om sverige och han tipsade om vart jag borde aka i australien etcetc. sen borjade han beratta om en bok som han skulle skriva som skulle handla om typ sex, och vad tjejer och killar gor fel. han borjade typ intervjua mig om hur allt fungerar i sverige och om tjejer gillar att ge eller fa oralsex!! jag kande mig saaaa himmmlllaaa obekvam och svarade inte alls pa fragorna, utan det var mest han som pratade och sa att JAG TROR att det ar sa har blaablabla och satte ord i min mun. efter typ 30 minuter lyckades jag dra mig ur samtalet. jag sprang nastan darifran. han var inte obehaglig eller sa alls, men halla, en gubbe pa 70 bast ska inte prata med unga tjejer om sant. ingen ska prata med unga tjejer om sant. jag tror inte att han insag att det var opassande. javla pedofil.

imorgon ska vi till melbourne zoo.

just det. jag funderar pa om jag ska svanga forbi nya zeeland. det vore ju ratt fett. jag ska se om jag hittar nagra prisvarda biljetter.

hur har ni det hemma?

Inga kommentarer: