tisdag 9 november 2010

nytt telefonnummer

igar hade jag en redig turistdag. forst akte jag en turistsparvagn som gar runt stan. pa den var det en fett rolig liten asiatisk man som kommenterade allt vi passerade. men nu kommer jag i och for sig inte ihag vad han sa som var sa roligt, heh, rolig jag ar da! alltsa han var anstalld att gora det, han var inte nagat random fyllo som kande for att skoja till det.

ja bilder var det ju. nagra sadana har jag faktiskt inte tagit annu. inte en enda bild blev knappt med min kamera pa stakes day, vilket kanske var lite dumt.

jag har ett nytt telefonnummer som ni garna far anvanda, +61405942066

2 kommentarer:

Sarah sa...

Turist-javisst! Bra jobbat Mari.
Väderprognos from home: Idag är det typ minus 10 grader norr om skåne. (?) Långfillsingar och tjocksockar rekomenderas. Och imorgon blir snöstorm och plogbilarna gör sig redo! Yey! Avis?

Annapanna sa...

Inga bilder ännu??? Men vad är du för talanglös turist! ;)