lördag 27 november 2010

oj jag har inte skrivit pa nastan en vecka. och tiden var ju heeeelt fel pa bloggen. nu ar den pa ratt tidszon ocksa.

namen i veckan har det inte hant sa mycket. i borjan av veckan var det sjukt varmt. min hud fick en fin liten branna. men sen borjade det saklart regna igen. tydligen sa har det inte regnat sa har mycket sedan 1996. haha. kul att det ska regna jst nu nar jag ar har. fast jag ar positiv, det regnar ju inte hela tiden. det ar ju bara forargligt att det ska osregna just nar jag ska ga till metron utan paraply med nyfonat har. hehe.

i tisdags gick jag till chapel street vilket ar en trendig liten shoppingata strax utanfor stan for att hitta en butik som heter kit. de saljer massa kramer och smink och sant larvigt, men jag har hort massa bra om dom sa jag ville se vad allt stahej handlade om. det var en mysig butik. jag kande mig kopsugen. jag fick hjalp av en sa himla rolig snubbe dar. han hade helrakat har och stylat skagg/mustasch och nagra skojiga piercings. hans satt att fora sig var sa latt och elegat bogigt att jag blev kar i honom. han hade passat in i en bok av tom of finland.

i alla fall sa har det inte hant sa mycket namnvart sedan sist tror jag. jag sag harry potter-filmen med debbie i tisdags. den var bra, men vafan jag vill ju se hela pa en gang, jag orkar inte med ett avbrott pa ett halvar for att fa ett avslut pa detta. jag vill se hela nu. NU! uppfattat? ok bra.

pa tidsag aker jag till tasmanien. det ser jag fram emot. nu ska jag ut och resa pa riktigt och kanske fa lite lort under naglarna. hoppas pa att fa se en tasmansk djavul och en vombat. kanske helst nar de slass med varandra. det vore ju nagot att skriva hem om!

ja just det. idag trampade jag i en enorm hog hundbajs. kanon.

Inga kommentarer: