onsdag 10 november 2010

herregud vilken dag jag har haft. nu kanns det som att jag har sett hela stan for jag har tagit fel sparvagn varje gang jag skulle nanstans. VARJE GANG! tyvarr sa har jag hamnat pa konstiga stallen och inga sevarda platser direkt. men da har jag sett det! haha.

jag blev sjukt hungrig sa jag akte till richmond som dom kallar lilla saigon efter alla vietnameser som har claimat sin plats i stadsdelen. som manga kanske vet sa har jag en speciell plats for vietnamesisk mat i mitt hjarta sa jag akte dit och unnade mig en pho bo. synd bara att det tog mig ungefar tva timmar att aka dit for att jag akte fel hundra ganger, sa nar jag val var framme sa var jag forbannad ocksa. jag blev glad nar jag hade atit klart dock.

vadret idag ar molnigt och ratt kyligt egentligen om man jamfor med igar. jag har linne och jeans pa mig och klarar mig mycket bra iaf. jag maste saga att det ar behagligt. som en varm svensk sommardag, haha. horde att alla norr om skane hade -10. hehe. uppfriskande skulle jag vilja pasta.

3 kommentarer:

Sarah sa...

Nu är det vinter, massa massa massa snö har kommit! Det töar dock, jag hopppas det inte försvinner. Hääärligt! Kan säga att i Richmond finns världens bästa second hand-butik. Minns inte namnet på den. Inte mycket hjälp direkt. Ska tänka lite på det..

Ha en bra dag Mari.

Sarah sa...

Sen finns ju Ikea i Richmond.. om du känner att du saknar Sverige redan.

Li Berglund sa...

Hahaha, att du lyckas åka vilse mer än en gång, underbart=)
Tur att du fick i dej mat sedan & att den var god. Hoppas du har det toppen!!