måndag 15 november 2010

den har helgen har varit vat. na jaavulskt va det har regnat! jag var tvungen att sova med oronproppar for det regnade sa kopist. i fredags nar jag var pa vag till lagenheten borjade det osa ner nar jag fortfarande hade ungefar 400 meter kvar hem. jag blev dyngsur.

men jag trotsade regnet och traffade nick pa kvallen for nagra ol pa nat stalle som jag inte kommer ihag vad det heter. madame nagat.. det lag pa tredje vaningen i en sjukt anonym byggnad. dom hade delvis tack golvet med konstgras och stallt en massa fina utemobler dar. vi satt ute pa terassen(som hade tak, annars hade vi nog drunknat) och drack gin and tonic med gurka.

i lordags var vi till ett enooormt kopcenter i doncaster. sen gick vi ut med nagra vanner till nick. eddie och belinda var ocksa dar som jag kanner sedan forut. det var roligt. eddies kompis pat var dar och han "jobbar" som skadis. vi pratade om att ha bajs i ansiktet. haha. gud vilka kontakter jag knyter.

idag ar det uppehall men det blaser fan snalvindar sa jag ska bjuda mig sjalv pa en kaffe och lasa en bok.

ah just det, jag bokade just en biljett till tasmanien! 30 november aker jag till hobart. keeeng!

1 kommentar:

Sarah sa...

Wey! Tassie, here she comes! Hur går det med wwoofing-planerna? Har du utsett ditt första offer? Puzz mari