tisdag 31 maj 2011

kinesiska plaster

imorgon aker jag till sydney! cairns ar okej men lite lamt. eller det ar ett helt okej stalle, men det ar fullt av pub-crawl-idioter. det ar vad allt handlar om och jag ar ingen pub crawl manniska. aldrig. nope.

en rolig grej som hande igar var att vi gick till nattmarknaden och "unnade" oss en helkroppsmassage for $15. synd var ju bara att det gjorde svinont! nar massagen var slut rekommenderade min massor att jag kopte kinesiska plaster som luktade jenka for att oka cirkulationen i min rygg som tydligen var full av knutar. han sa att jag behovde minst 4 stycken och att de kostade $5/st, men att han kunde ge mig $5 rabatt. jag sa okej till tva stycken for jag var lite vimsig efter massagen, men direkt efterat angrade jag mig. jag tankte jag behover val inga himla plaster! onodig utgift som jag kan lagga pa roligare saker. som tur ar hade madison blivit overtygad coksa. haha. plastrena var gigantiska sa vi gick runt hela eftermiddagen och sag ut som idioter med vara kinesiska plaster.

idag ska vi ligga nere vid lagoonen och skvallra,. det finns ingen strand har uppe sa de har en stor go pool mitt i stan istallet.

min rumpa gor ont av den har himla pallen sa jag ska dra mig ut till solen istallet.

Inga kommentarer: