lördag 14 maj 2011

camping med puckon

okejsa jag akte till noosa i tisdags med katie for att mota upp med vara nya reskamrater. xavier kanner vi sedan forut,men vi reser ocksa med vara tva patvingade vanner lars fran nederlanderna och plum fran frankrike. de tva sista gar oss nat fruktansvartpa nerverna. lars ar en lang idiot som alltid ska ha ratt. han tror dessutom att han ar het skit. och dum ar han ocksa. han pratade om bocker med mig harom dagen och han tyckte att grona milen var en bra bok for att den var sa lattlast eftersom att han hade sett filmen.... jisses. plum ar lite gullig men hon ar en liten prinsessa som star och sminkar sig pa morgonen istallet for att ta ner talten eller diska. gud det finns sa mycket jag skulle kunna saga om dom men jag har inte tid!

dom akte ut till fraser island idag och jag och katie valde att inte gora det for det blev sa sjukt dyrt sa vi ar pa jakt efter en campingplats som ar gratis i hervey bay nu. det gar inte sa bra. igar fulsov vi pa en parkeringsplats utanfor stan. pa morgonen blev vi utskalda av en tant med en hund som sa att vikunde fa boter pa $500 om vi hade otur,sa dit vill vi inte igen utifall tanten blir arg igen. haha.

snart aker vi vidare norrut igen, slutdestinationen ar cairns i slutet pa maj da jag flyger till sydney 1 juni.

nu ska jag ga och dra pa mig alla klader jag ager for javlar i min lada va kallt det blir har pa natten!

hej!

Inga kommentarer: