lördag 4 juni 2011

promenad i thongs

ok, sydney ar bast. jag aaalskar sydney! det var ett litet snyftkalas nar jag sa hej da till aktie i onsdags. vi har trots allt bott ihop och spenderat varje minut(i princip) tillsammans i tre manader! det var trist. men jag forsoker overtala henne att mota mig i melbourne.

men jag strosar runt har. idag promenerade jag runt pa olika lordagsmarknader. gick fran mitt hostel i kings cross ner till mrknaden i paddington och sen till bondi junction dar jag ar nu och myglar pa macstores internet. hehe. jag hade tankt att jag ska unna mig sjalv ett par jeans for de jag bor i just nu haller pa att falla isar. bokstavligt talat. det ar inte attraktivt.

igar traffade jag naomi som jag umgick med i byron. hon bor har sa hon lanade hennes mammas bil och korde ut mig till manly dar vi at lite lunch och sen promenerade vi runt lite. sen gick vi direkt ut och drack lite vzziin med hennes kompisar. jag kande mig ratt ung for ena kompisen holl pa att planera sitt brollop och hade varldens glittrigaste forlovningsring. och nar det bestallde vin sa det att de tar "ett glad cab sauv" haha. jag holl pa att skratta ihjal mig inombords och tankte pa min storerbror nar han dricker vin och suger riktigt pa det och smakar pa varenda droppe som en annan carl jan. jag alskar dig peter.

okej. jeans var det. hej!

Inga kommentarer: