lördag 21 maj 2011

bushcamp

vi akte ut i skogen utanfor mackay for nagra dagar sedan och bodde pa en campingplats som hetter platypus bushcamp. det var det coolaste stallet! det var som i en liten djungel med stigar och grejer. och nar mna duschade hade man utsikt over djungeln. det var sa himmmla ballt! en back rann som bakom hela stallet och bildade en damm dar man kunde bada. jag badade i och for sig inte for det var ratt kallt vatten. men principen att man kunde! haha.

just nu ar vi i airlie beach och bokade just en battur till whitsundaysoarna. vi aker ut dit pa mandag och spenderar tva natter pa en bat och glider mellan de olika oarna. efter det ar det bara en vecka kvar tills jag aker till sydney. jag ser verkligen fram emot att aka till sydney. det ska bli kul med lite storstadspuls innan jag aker hem, och vad jag verkligen ser fram emot ar att sova i en riktig sang!

vad pagar hemma?

1 kommentar:

Sarah sa...

Jag vill höra mer! Hur var seglingen? Här hemma väntar yran-helgen, yey! Men tydligen ska det ev regna imorgon så jag är inte så peppad att se på brännboll.
Hade kung Mari. Ses snaaart!
Kram