onsdag 18 maj 2011

euro!

nu rullade vi just in i mackay. hela ostkusten efter noosa har hittills varit ratt lam. alltsa staderna langs kusten ar dodsstader fulla av lantisar tagna direkt ur doktorn kan komma och alla andra lantisserier du kan tanka dig. men det ar ratt kul att campa, forutom att jaaavla lars gar mig pa nerverna. han ar sa javla nedlatande och otrevlig i allt han sager att jag snart kommer exprodera. igar gjorde jag nastan det. eller jag gav honom en jobbig diskussion nar han inte ville spela biljard mot mig och katie for han tyckte att det vore roligare och en storre utmaning om vi balndade lagen en tjej och en kille (vi var 4 st som spelade). jag tyckte det var onodigt sagt oc vi spelade katie och jag mot xavier och lars och det forsta jag gjorde var att sanka tva kulor i halen. HA! vilken nolla han ar alltsa.

sen behovde jag ventilera mina kanslor for honom till katie och jag fick total verbal diarré och bara pratade pa om hur lite jag gillar honom, och sen kom han ut fran toaletten som vi stod bredvid sa jag ar ratt saker pa att han horde hela samtalet. haha. jobbigt lage.

for tillfallet sover jag och katie i ett talt osm inte ar vatentatt sa det ar ratt jobbigt pa morgonen da alla vaggarna ar blota av dagg, aven pa insidan. hereguh.

forresten va vardelost att missa eurovision! det ar nog den forsta jag missat helt och hallet! buu :(


Inga kommentarer: