fredag 6 maj 2011

aka bort

jag har inte skrivit pa ett tag. men det har inte hant sa mycket pa sistone heller. jag slutade som busschaffis i sondags och blev stadtant pa mandag morgon. jag baddade sangar tills fingrarna blodde! men jag ar tydligen en fabulous badderska sa dar var jag och baddade sangar. tre dagar i strack. urk.

meeen pa tisdag lamnar jag till sist byron for noosa. katie och jag ska resa upp langs kusten till cairns innan jag ror mig hemat i mitten pa juni.

har jag forresten berattat om katie? hon ar delikat! min lilla buddy fran ohio. hon ar sa sjukt rolig och vi kommer bra overens sa vi ska resa ihop lite och testa var vanskap. haha.

nu ar det tjejkvall i vardagsrummet sa jag ska val ga dit och skvallra lite.

tjip.

2 kommentarer:

Sarah sa...

Oh la! Det låter ljuvligt. Vad hände med WA egentligen? (Om du åker till Cairns rekomenderar jag Port Douglas, boende på Douggies :)) Jag är glad att du är hemma snart iaf. Njut sista tiden Märi! Puss!

frida sa...

lägg upp bilder på tjejkvällen!! haha.