tisdag 18 januari 2011

spenderarn

OJ vilket javla fint vader vi har haft de senaste dagarna. eller veckan typ. klarbla himmel och varmt och badvanligt. eller badvanligt ar ju fragan, det ar surfvanligt till tusen, men idag var havet ratt stilla sa man kunde for en gangs skull simma och inte bara bli nerslagen och tappa bikinin nar man forsokte ta sig ut en liten bit.

grillningen gick bra, men david och maja valde att stanna, haha. byron bay ar minst sagt som ett svart hal, alla valjer att stanna har langre an vad de tankte fran borjan. de sulle vara har i typ tre dagar men har stannat i over tva veckor tror jag. det ar bara for bra har.

i forrgar hade vi en stor brasa pa stranden och spelade lite musik och tande tomtebloss och sant, och en italienare satt och brande papper sa att det flog vit aska i luften och jag skrek "IT'S SNOWING!!! SANTA!" for att lite lost referera till filmen Elf med Will ferrell, men ingen forstod forutom katrina sa vi satt och skrattade at det. ingen annan reagerade. hehe. det var roligt.

i sondags var vi pa byron bays marknad. jag fyndade ett svinfint armband for $5, ett munpelshalsband fr $10 och en chokladmilkshake for $4. det var en kanondag.

det marks forresten att det har varit en liten katastrof i landet for det ar ratt urplockat i mataffaren. det ar lite laskigt, men nu borjar det aterhamta sig lte. jag maste aknske uppdatera mig pa vad som hander dar borta i queensland.

jisses jag vet inte vad jag ska skriva. det ar ganska lugnt har, men samtidigt hander det massa roligt hela tiden. allt ar i och for sig ratt internt sa det skulle val inte vara askul att lasa...

ELLER JO haha nu vet jag en rolig grej som jag gjorde igar. jag var pa toa pa stranden. eller alltsa i en san public toilet utanfor stranden. i alla fall sa lag det en tygbit ihopknycklad pa golvet och alla vet ju vilken sakletare jag ar, sa jag plockade saklart upp det, och det visade sig vara ett linne i min storlek som desstom var fint, sa jag tog det. hehe. gratisshopparn!

1 kommentar:

frida sa...

fin kommentar jag fick ÄNDÅ!
men du. vi borde ju skajpa