onsdag 12 januari 2011

maneter

ja det ar ju lite blott har nere i australien hehe. gud vilket osmakligt skamt. men jag har inte markt av nagot har nere i byron bay i alla fall. an sa lange ar det lugnt. men ajg flyger till nz 1 februari fran brisbane sa jag hoppas det har lugnat ner sig tills dess.

jag glomde beratta att nar ag bodde pa YHA i stan sa traffade jag en kvinna fran iralnd som ar synsk. jag vet inte riktigt hur jag star i forhallande till sant, men allt hon sa kandes sa himla traffande. allt ar ju alltid sa vagt nar det kommer till sant, men allt hon sa kandes sa himla personligt om just mig. det var lite intressant hur som helst. hon sa bland annat att jag kanner att jag har stor frihet och manga val som jag inte vet hur jag ska salla mellan. hon sa dessutom massa traffande saker om vad jag har kant och upplevt den senaste manaden sa det kandes ratt intressant.

idag var det soligt pa morgonen sa jag gick ner till stranden med katrina och mina nya kompis maja for att jobba pa cancern, men vi hann ligga i typ en kvart innan det borjade oooosregna. i gick till hostellet och lamnade grejerna och sen gick vi ner och badade istallet. i havet blev jag brand av en blue bottle jellyfish pa hela javla laret. det gjorde sjukt ont och var valdigt obehagligt, men ajg fick en spray for att lindra det sa nu ar det okej. jag fick lite blasor pa benet men dom la sig.

nu ska jag kopa bananer.

1 kommentar:

Sarah sa...

Vad läskigt med allt vatten Mari. Mina mammanerver är oroliga för dig. Och akta maneterna, jag har en kompis som blev bränd på hennes mumin. Inte vidare skönt. Hur som helst, köp du dina bananer, jag ska gå och köpa chips. Kramkram min vän!