måndag 10 januari 2011

byrosh

sa jag akte alltsa till byron bay. det ar regnigt och ratt miserabelt men jag trivs som ett barn i en godisaffar anda. jag badar i havet och "solar". igar lanade vi boogie boards fran mitt hostel och lekte runt i vagorna.

nar jag kom hit bodde jag pa svindyra YHA cape byron som ranade mig pa $40/natt. nu bor jag pa det mindre dyra (men fortfarande hutlosa) belongil beach house for $30/natt. men jag trivs valdigt bra har. det har ar just vad jag vill gora, softa och lasa en bok.

fast fan min bikini borjar falla isar sa nu maste jag ga pa jakt efter ett sant aber. det ar en liten flack pa bikinitrosorna som jag maste ha kliat pa eller nat for det ar som en liten cirkel dar det ar genomskinligt. haha. man ser min stjartskara.

hur har ni det hemma?

1 kommentar:

Anonym sa...

Tja! Väldigt underhållande blogg må jag säga LOL. Den där farmen du va på verkade hur najs som helst!

Men bli inte kvar i Aussie för länge bara för nu drar jag upp och pluggar i dina hemtrakter! :) Yihaa. Inget boende fixat än dock då jag precis återvände från Kanada och känner "Jetlagen" pumpa i kroppen.

Akta översvämningarna också! Pössokram /Oscar