fredag 7 januari 2011

byron

ah det kanns bra att ni saknar mig! haha vilken egoist jag ar.

jag landade i alla fall i sydney igar och jag har ett hal i hjartat for jag saknar katrina sa mycket, men jag fick ett sms av henne i morse dar hon skrev att hon flyger till byron bay imorgon och ville att jag skulle komma med, so guess what?! jag flyger dit jag med. haha. men herrejisses va boende ar dyrt dar just nu, jag bokade just ett hostel for $40/natt.

men ja. jag har hemlangtan efter allt. jag saknar alla hemma. och allt. jag saknar att ha en fast punkt och en riktig vardag, och jag ar less pa alla javla backpackers som fragar samma javla fragor. var kommer du ifran? hur lange har du varit i australien? vart ska du nu? vad heter du? haha. men jaja. imorgon ska jag leva hippielivet i byron. wooho!

puss!

Inga kommentarer: