måndag 28 mars 2011

skojiga handelser

inte bloggat pa ett tag igen. men det har hant lite roliga grejer har pa sistone.

1. vi hade en mystisk person som gick runt och stal bikinitrosor! haha. ingen vet vem det var men manga tjejer blev av med sina trosor. jag blev inte av med mina. borde jag kanna mig forlampad?

2. en snubbe blev safull en kvall att han pissade pa sig i somnen. inte nog med det, han var dessutom i overslafen(vad heter det? i vaningsangar?) och hade en snubbe i underslafen som fick ta hela smallen. och det var inte lite piss, det kom huuuur mycket som helst. killen i undersangen ar varldens snallaste och lugnaste manniska men han blev skogstokig och flog upp ur sangen och smallde i dorrar och hade sig. kl 4 pa morgonen. det var ganska otackt att se. men roligt pa samma gang.

3. jag fixade sa att en snubbe fick sparken haromdagen. han ar en san vidrig snubbe. australiensare pa runt 40 ar som bara creepar runt och ar obehaglig. han stinker dessutom. han gjorde sa att alla kande sig illa till mods nar han pratade. till exempel hade han en stor atlas dar han hade massa idiotiska teorier om global uppvarmning, och massa verser ur bibeln och sant om jordens undergang, sopm ar laskigt i sig, men sen mitt i boken var det en sida dar det stor "number 13, the number of change" och en massa bilder pa smatjejer i 13-arsaldern. som dessutom poserade i bikini!!!! och det sag ut som att han hade skrivit ut bilderna fran internet for de var svartita pa valigt papper. laskig. och en dag nar jag hade busskorarskiftet efter honom sa hittade jag en massiv flaska starkol (5,8%) i forarsatet och fragade han vafan han drack medans han korde och han svarade "det ar ju bara en ol". det var sista droppen for mig och jag klagade hos receptionen. det var tydligen fler osm hade klagat pa honom ocksa, sa dom sparkade killen. HA HA HAAA

oh busskorarjobbet gar bra for mig. i lordags havade jag in 9 pers! det gav mig hela $30. det brukar jag i vanliga fall tjana pa ungefar tre dagar. woopwop!

en annans kojig grej som hande var att jag satt i bussen och spanadepa folk en dag da jag jobbade och forbi vandrar en snubbe som jag hangde med i jordbavningen i christchurch! han akte till thailand den dagen da jag flog till auckland. han var en skojigprick sa jag sprang ikapp honom och hejade. han skulle aka till sydney. det var ratt lustigt. ytterligare ett bevis pa hur liten jorden ar.

en annan grej jag och en kompis funderar pa att gora ar att aka till western australia nagra veckor innan jag aker hem. det vore ratt festligt. det ar tydligen sjuuukt fint dar ute.

och en ny bild har jag for bloggen ocksa! den tycker jag ar sjukt festlig!

nu ska jag ut! hejj

2 kommentarer:

frida sa...

men ew! vilket äckel. men mari, BILDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vill jag ha!

Olle sa...

gör dig inte ovän med farliga män bara, de kan climbin in yo window, snatchin yo people uuup