söndag 6 mars 2011

coolangatta

jo busskorandet gar bra. det ar lite trakigt emellanat for nar jag val ar inne i stan sa far jag inte lamna bussen. men jag tjuvgar ifran den i alla fall. mest for att halsa pa nicola som jobbar pa woolworths. men ja. igar kunde jag inte oppna dorren for passagerarna sa jag kunde inte ragga upp nagon pa hela formiddagen. bilen ar en javla rishog ska jag tala om. jag ska visa en bild nan dag. men sen oljade som dorren och det var lite enklare att rycka upp den. haha. men da lyckades jag ragga till mig tva tyskar. eller jag gjorde inget egentligen utan sa bara att jag hade ett trevligt litet strandhus att erbjuda. efterat berattade dom for mig att dom valde mig for att jag var snallast. AAAW! det varmde till i hjarteroten.

men annars. vi forsoker ta oss ivag till coolangatta for det ar en surftavlig i farten dar. problemet ar bara att det inte ar nagra vagor. de ar bara typ 3-4 fot hoga och det ar lamt. och nej jag bryr mig inte om sjalva surfingen, bara att gora nat och spana surfare. haha.

2 kommentarer:

frida sa...

haha. alltså så sjukt! är det mkt trafik, är du inte rädd att köra?? ja asså du måste fota lite och lägga upp.
hur mkt pröjs får du för att köra buss o ragga tyskar?

Anonym sa...

haha, det är så otippat att du skulle bli taxichaffis! men det låter kul. skype nån dag?

/Lotta