tisdag 22 mars 2011

ormar och hajar

hehe. igar satt vi och spelade kort ute i tradgarden och helt plotsligt var det nat som foll ner fran tradet bakom oss, och jag trodde att det var en gren eller nat, men sa kollade jag bak och sa sag jag att det var en liten gron tradorm som kikade fram fran marken. haha. jag fick panik for aven fast dom inte ar farliga sa blir jag anda vettskramd nar jag ser en orm. det ar ju en ORM!! men han vart lite skramd och ringlade ivag upp i ett trad.

och det har tydligen varit en hajattack pa en strand har i narheten. lite otackt. ingen dog, bara en snubbe som fick en del av sin surfbrada avbiten.

ska kora bussen i eftermiddag. hej!

2 kommentarer:

Frida sa...

amenfyfaan.
vilket datum åker du hem? jag tycker du ska åka hem lagom till valborg :) och komma hit alltså!

och jag undrar också, vad sökte du på universitetet? o vars?

frida sa...

GUD va fin bild här ovan!