torsdag 3 mars 2011

mgmt

idag ar det helt sinnessjukt hett och fuktigt i luften har i byron bay. jisses amalia! alla bara rinner bort for det ar sa svart att rymma fran hettan.

ja idag gjorde jag min forsta dag som busscauffor pa hostelet. det jag gor ar att kora folk till och fran hostelet for vi ar typ 10 minuters gangvag fran stan. dessutom moter jag greyhoundbussarna och erbjuder folk boende i princip. som dom maste betala for saklart. hehe. idag fick jag 4 fraschingar sa jag gick darifran $6 rikare.

emn det kanns bra att vara tillbaka har. allt ar annorlunda men det ar bra. men varmt nanting!!

ikvall ska vi ner till the beach hotel och se mgmt! woohoo!

2 kommentarer:

maria sa...

Haha! jag älskar att du är busschaufför och får dricks och grejer.
Akta dig för solen nu. Jag litar inte riktigt på din och naturens relation. PUSS!

frida sa...

coolt. så jäkla rolgit. HAHA. busschaffis liksom