lördag 19 mars 2011

orm

urk det har ar djurveckan. jag skulle ner pa stranden for nagra dagar sedan och ligga pa grasplateaun dar jag alltid ligger och skriver dagbo och lyssnar pa podcasts. men nar jag gick ner dit sag jag en brown javla snake! de har ett sa sjukt fanigt namn som inte alls ar skrackingivande men det ar typ den giftigaste ormen i varlden! fatta vidden av det! VARLDEN!! GIFTIGASTE! he r re gu d. han slingrade vettskramt ivag i alla fall for han var val bajsradd for mig med. jag gav av ett tjejskrik i vanlig ordning. gissa om jag har vagat mig till mitt favvostalle igen?

annars ar det som vanligt. jag blir kompis med de andra busschaufforerna. speciellt en finsk snubbe som lar mig tungvrickare pa finska. han menar att jag pratar finska med en rysk brytning. vafan!

i torsdags var det st patricks day som alla sakert vet. vi gick alla ut pa woodys och svinade loss. det var sa himla mycket drama den kvallen som jag stod och gottade mig i. allt ar dock lite for brnforbjudet sa jag tanker halla det for mig sjalv. HA.

sen sokte jag till universitetet har o dagen. KUL! jag ser fram emot att borja plugga igen. det kanns bra nu.

nu ska jag tillbaka till rummen och mingla lite.

2 kommentarer:

frida sa...

fyfaaan. hatar ormar

Olle sa...

vad har du sökt? :)))

jag saknar dig så in i bomben vet du! den 18 maj ska jag till berlin! :D