lördag 18 juni 2011

slutet

ohoy!

flyget lyfte i alla fall och tog mig ända hem via doha. flyget gick ju bra men jag lyckades dra världens osmakligaste skämt i toakön till en kille som (såklart) var en främlig. det var precis efter frukosten och toakön var svinlång och han sa nåt om att kön var lång och jag klämmer ur mig "jaa, ha, det är som om alla drack en hink kaffe och rökte några cigaretter till frukost" och menar med det att alla vill göra morgonbajsen. jag insåg först efteråt att det kanske är dumt att dra sånna skmt till främlingar. han förstod i och för sig inte skämtet och sa nåt som "ja, alla bryter mot reglerna, hehe". uuuh. jag måste lära mig att det finns gränser för vad man kan säga till folk, speciellt folk jag inte känner. haha.

så i och med att jag är hemma så betyder det här är döden för den här bloggen. jag återkommer kanske igen i en annan blogg på annan ort. vem vet. gött att just du har läst. <3

1 kommentar:

Li Berglund sa...

Tack Mari!! Hoppas att allt är bra med dig!!