onsdag 15 juni 2011

fransos igen

he r re gu D!

sa fransosen som jag sprang in i igar som inte forstod nagot skulle ta taget till sydney klockan 6 igar. vi sa hej da och sen gick jag till datorn nagra minuter, och efter typ 20 minuter kom han TILLBAKA! han sa att han hade missat sitt tag(klockan var da 17.30). sen visade det sig att de hade haft polishundar pa taget som sniffade efter droger och da hade fransosen lubbat snabbare an han nagonsin lubbat forut for han hade illegala orter i vaskan. haha. och sen foreslog han att han lagade middag till mig vilket jag dumt nog sa ja till for da satt han och stirrade pa mig nar jag gjorde mina internetarenden, och efter det lamnade han mig inte i fred! och nanting va jobbig den manniskan var. jag smet bort fran honom nar han var ute och rokte och gled in pa mitt rum, som jag for ovrigt hade for mig sjalv for natten. gott. HA!

det ser ut som att hag nog tar mig ivag ikvall, de har inte stallt in sa manga flighter pa grund av askan. egentligen bara till nya zeeland av de som gar utrikes. men jaja. flyget gar i alla fall kl 11 ikvall sa jag har lite tid att doda.

Inga kommentarer: