fredag 3 december 2010

irlandaren ar borta

aah, jag blev av med irlandaren i morse. jag sag till att vara sa trakig jag bara kunde igar sa han inte skulle vilja vara med mig mer. haha.

idag har jag haft en budgetdag.
1. jag lanar bibliotekets internet vilket ar gratis.
2. akte en gratibuss runt stan och fick en kaffekupong pa kopet.
3. kopte svinbllig mat som kommer racka i flera dagar.
4. bytte till mig en bok i en seconhandbokaffar, betalade bara en mellanskillnad pa typ 20 spann. och jag fick en kanonbok i utbyte mot en skitbok! bra gjort av mig.
5. sen kopte jag en begagnad lonely planet over nya zeeland for typ 40 kr.

okej jag kopte nagra grejer, men det var bra saker som behovs.

forresten, jag glomde saga igar att jag KORDE bilen en bit hit till launceston igar! det kandes ratt stort. men kul var det.

Inga kommentarer: