torsdag 7 april 2011

kallt

det fortsatter att vara konstiga snubbar har pa hostelet. alla de andra konstiga har akt, men nu har vi en schizofren bog har. han pratar med sig sjalv och daskar killar pa rumpan och en kille blev uttittad i duschen. haha. jag tycker den har killen ar ganska rolig for han gor bara resten av killarna nervosa. haha ha.

men just nu ar jag ratt less pa alla manniskorna har. det finns nagra manniskor som gar mig pa nerverna. personer som har trist humor och jobbiga personer som aldrig lamnar en i fred.

en annan grej jag har gjort ar forlangt mitt hemresedatum. jag kommer hem i mitten pa juni istallet for maj. jag har grova planer pa att aka till vastra australien med katie och sen aka tillbaka till sydney for att se det pa riktigt, och sen tillbaka till melbourne och spendera nan dag dar innan jag flyger tillbaka till gamla svea. grejen ar att jag har lite hemlangtan just nu, en san som kommer och gar hela tiden. men jag vill som utnyttja det har visumet jag har och vara borta sa lange som mojligt nar jag val kan, for hemma kommer allt vara som vanligt. inte for att det ar daligt, men.

idag ska jag kora bussen igen. det kanns som att jag alltid kor den dar bussen. jag ar sjukt less pa det. SJUKT LESS. jag forsoker mygla till mig koksstadarjobbet istallet, men det komemr bli svart for det ar redan en kille som tog det jobbet som ocksa var less pa att kora bussen. haha.

jag ar dessutom sjukt less pa vadret. det har regnat konstant i tva veckor nu, med nagra fa undantag. nar det ar soligt skyndar man sig ner pa stranden och lapar lite sol, men da borjar det regna igen efter en kvart. och kallt ar det. :(

2 kommentarer:

frida sa...

HAahahahahha!! lol @ schizo-bögen som daskar killar på röven hahha!. hah.

Olle sa...

har hört att du ska ta över isaks lägenhet när du kommer hem? FATTAR DU VAD KUL VI SKA HA DÅ ELLER!!! ALLTSÅ!!! dör av lycka osv.