måndag 11 april 2011

belarus

haha jag kollade just in min lasarstatistik och jag har en lasare i vitryssland! en i malaysia och tva i indien ocksa. haha. men vitryssland?! har dom ens datorer dar? och internet!!? hehe.

i veckan har vi haft en spansk kvinna i rummet som flyttade ut i morse. hon alskade mig. bland annat sa kikade hon tydligen alltid mot min sang for att se om jag var dar och kallade mig for guapa. aaaw! hon var sot. pratade noll engelska sa jag korde alltid min improvisationsspanska med henne. det var val det som fick henne pa fall.

nu ska jag ivag och stada det dar jaaavla semesterhuset. jag hatar det jobbet jag har dar sa overjavligt mycket. jag ska ALDRIG mer jobba som stadare efter det har. fy fareka.

1 kommentar:

frida sa...

hihi va gullit. usch nä städa är fan inte roligt.
men ja du får lägga upp bild på josef lookaliken ! de vore skoj.